راهنمای ثبت درخواست در سامانه

راهنمای ثبت و پیگیری درخواست‌ها در سامانه دانشگاه

با سلام و خیرمقدم به شما عزیزان . این راهنما به شما می‌گوید که چگونه درخواست‌های خود را در سامانه خوابگاه ثبت، پیگیری و رسیدگی کنید . لطفاً برای استفاده بهتر از خدمات ، مراحل زیر را به دنبال کنید .

  1. مقدمه ای از ثبت نام
  • خوابگاه خودگردان نوین آمل به منظور ارائه خدمات بهینه و برقراری شرایط رفاهی دانشجویان همواره در تلاش است که از ثبت نام افراد خاطی قوانین جلوگیری کرده تا بستری ایمن برای دانشجویان خود به ارمغان اورد .
  • بدین منظور برای جلوگیری از اتلاف زمان پذیرش ، دانشجویان ملزم به پر کردن فرم اولیه ثبت نام می باشند .
  • پس از بررسی و تایید توسط مسئول امور خوابگاه ، دانشجویان امکان بهرمندی از خدمات خوابگاه را دارا می باشند .
  1. ثبت درخواست جدید
  • دانشجویان گرامی ، برای ثبت درخواست اولیه ثبت نام خوابگاه میتوانید ، از منوی اصلی ، گزینه «ثبت نام اولیه»  را انتخاب کنید .
  • پس از کامل کردن فرم، روی دکمه «ثبت» کلیک کنید .
  • پر کردن تمامی موارد فرم ثبت نام الزامی میباشد ، پس ضمن دقت در نوشتن اطلاعات خود از صحت آنها نیز مطمئن شوید .
  1. پیگیری وضعیت درخواست
  • پس از ثبت فرم درخواست ، دانشجویان میتوانند با کد ملی و شماره دانشجویی خود ، از وضعیت درخواست خود مطلع شوند .
  • برای مشاهده وضعیت درخواست خود ، به «صفحه پیگیری درخواست» در بخش «ثبت درخواست» بروید .
  • درصورت بررسی مسئول مربوطه نتیجه درخواست به شما اطلاع داده میشود و در غیر این صورت در صف بررسی قرار میگیرد .
  1. ورود به پنل
  • دانشجویان گرامی پس از تایید درخواست شما توسط مسئول خوابگاه ها ، برای شما شماره اتاق و تخت ثبت میشود و پنل کاربری برای شما با شماره دانشجویی و کد ملی پنل دانشجویی ساخته میشود .
  • برای استفاده از پنل دانشجویی هم میتوانید از آیکون ورود در بالای صفحه استفاده کنید و هم میتوانید به این آدرس بروید :
    https://amolkhabgah.ir/login
  1. پنل کاربری
  • در صفحه پنل کاربری ، ضمن مشاهده اطلاعات هوییتی خود ، میتوانید اطلاعات خوابگاهی خود را هم مشاهده کنید .
  • به منظور کاهش وقت و خودکار سازی فرایند پرداخت اقساط برای دانشجویان بستری فراهم شده که میتوانند ، در پنل دانشجویی خودشان اقدام به پرداخت اقساط خود کنند .
  • در پنل خود میتوانید با مراجعه به بخش ثبت پرداخت و پر کردن موارد فرم ، اقدام به پرداخت اقساط خود کنید ، لازم به ذکر است از صحت اطلاعات پرداختی خود مطمئن شوید ، در غیر این صورت خوابگاه هیچ مسئولیتی در قبال قصور فرم پرداختی ندارد .
  1. نکات مهم
  • حتما برای پر کردن مواردی هایی که به صورت عددی هستند از اعداد انگلیسی استفاده کنید
  • از ارسال درخواست‌های تکراری خودداری کنید؛ به محض ثبت، درخواست شما در حال پیگیری است .
  • در صورت بروز مشکلات دسترسی یا عدم نمایش منوها، با واحد پشتیبانی فنی خوابگاه تماس بگیرید .
  • برای حفظ امنیت حساب کاربری، از به اشتراک‌گذاری رمز عبور با دیگران خودداری کنید و در صورت مشاهده هرگونه اتفاق مشکوک، این موضوع را به تیم پشتیبانی اطلاع دهید .
  • دانشجویان گرامی میبایست بعد از تایید ثبت نام و مشاهده پنل خود ، برای قطعی نمودن قرار داد و دریافت برگه پذیرش جهت اسکان در خوابگاه ، در تاریخ اعلام شده توسط مدیریت امور خوابگاه ها ، با همراه داشتن کپی کارت ملی و کارت دانشجویی ، به صورت حضوری در دفتر مدیریت امور خوابگاه ها اقدام نمایند .
  • قرار داد تنظیم شده برای اسکان در خوابگاه به صورت پنج ماهه میباشد که مبلغ قسط اول و دوم در ابتدای ثبت نام و الباقی مبلغ در سه قسط ( طول مدت تحصیلی ) دریافت میگردد .
  1. تماس با پشتیبانی
  • شماره تلفن پشتیبانی فنی : 09118534677
  • ساعات پاسخگویی : شنبه تا چهارشنبه 7:30 تا 13:00